2014. február 23.

Menü kódok

A kódokon belül a színek, méretek és igazából minden átírható, a kódjukat simán illesszétek be egy html/javascript-be :)
Mivel arra sajnos még nem jöttem rá, hogyan szedhetném le a jelenlegi effekteket, ezért nem pont így néz ki, de nem tudok ellene tenni :c mindenesetre a betűtípus és a kis/nagy betű váltás egész biztosan nincs benne...

Ha viszel valamit írj!
(Mivel saját munka ezért legyen mindenki olyan tündéri és csak saját használatra vigye)
Na ez lenne az első:
Főoldal
Cserék
Szereplők
Link1
Link2
Igazából ezen csak állítottam egy kicsit, de akkor ez a második :3
Főoldal
Cserék
Szereplők
Link1
Link2

128 megjegyzés:

  1. Vittem az 1.-őt. Köszi. xx Becca

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon hasznos minden link, vittem az 1-es számút! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szervusz! Az első menükódot elvittem, remélem nem bánod! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Az első kódot elvittem! :)

    VálaszTörlés
  6. szia :) vittem az elsőt,remélem nem baj

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Elvittem az első kódot! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia, elvittem a második kódját.
    Köszönöm szépen! :)
    Xx

    VálaszTörlés
  9. szia! vittem az elsőt és a csipkés szövegdobozt.
    köszönöm!
    xx maja

    VálaszTörlés
  10. Szia!:)
    Vittem a második,lilás menükódot.
    Köszönöm!c:
    xx.Andi W.

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Vittem az elsőt, de mindent megváltoztattam rajta.Mármint a színét, az alakja az a tied. :)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Szia! Vittem az elsőt, de átszíneztem, remélem nem baj!

    xxFlóra

    VálaszTörlés
  14. Vittem az elsőt és köszönöm :)

    VálaszTörlés
  15. Elvittem az egyik menü kódot!
    Köszönöm! Nóry

    VálaszTörlés
  16. Köszi a segítséget! Elvittem a másodikat.
    xoxo: Rebi

    VálaszTörlés
  17. Sziaa! :)
    Vittem az első linket! Nagyon szép lett, ezer hála érte! :)♥

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Vittem a másodikat, remélem nem baj. (:

    VálaszTörlés
  19. Vittem
    http://fizzytomlinson.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  20. szia vittem az elsőt
    http://bitchyevw.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  21. Szia! Én a másodikat vittem, de nem sikerült azt írta ki, hogy nem érhető el az oldal! De köszi!

    VálaszTörlés
  22. A másodikat viszem. Nagyon köszönöm!
    L.D.

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Vittem a másodikat! Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  24. Vittem a másodikat! Nagyon szuper! Köszi!! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! :)

    Vittem az elsőt, köszi! :)

    VálaszTörlés
  26. Szia, vittem az elsőt! Kösziii!!! :)

    VálaszTörlés
  27. Szia! Vittem az elsőt! Köszii :)

    VálaszTörlés
  28. Szia én is vittem az elsőtt!

    VálaszTörlés
  29. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  30. Vittem a másodikat, csak megváltoztattam a színeket. :)

    VálaszTörlés
  31. Szervusz!
    Vittem a másodikat, nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  32. Szia :) elsőt vittem ^^ köszi :)

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Elvittem az egyiket! :) Köszönöm a kemény munkádat! :)

    VálaszTörlés
  34. Szia :)
    Vittem az elsőt.
    Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Elvittem az elsőt! Köszönöm szépen a lehetőséget! Klau

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Vittem a 2.-at! :) Köszi!^^

    VálaszTörlés
  37. Szia! Vittem az elsőt, ha nem gond. Köszi! :)

    VálaszTörlés
  38. Szia! Vittem az elsőt, ha nem baj! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Másodikat vittem, nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok! :)
    Vittem a 2.at :)

    VálaszTörlés
  41. Vittem a másodikat,nagyon előnyösek a munkáid!

    VálaszTörlés
  42. Szia:) vittem a masodikat, koszonom:)

    VálaszTörlés
  43. Vittem a másodikat! :) Köszii :3

    VálaszTörlés
  44. Vittem az elsőt! Ezer köszönet Crystalia :*

    VálaszTörlés
  45. Elvittem az elsőt, nagyon szépen köszönöm!:)
    xx, Dodi~

    VálaszTörlés
  46. Elvittem a 2.-at :D Köszi szépen :)

    VálaszTörlés
  47. Vittem az egyiket köszönöm szépen! Nagyon jók!! :)

    VálaszTörlés
  48. Szia, vittem az elsőt. Köszönöm

    VálaszTörlés
  49. Valaki tudna segíteni? Beillesztettem a kódot (EZÚTTAL IS SZERETNÉK SZÓLNI, HOGY VITTEM A MÁSODIKAT, DE VÁLTOTTAM SZÍNT MEG BETŰSTÍLUST) minden oké vele, kivéve, hogy ha rákattintok, nem adja be az adott oldalt. Azt hogy kell megcsinálni, hogy ha rákattintok pl. a "szereplők" menüre, akkor beadja azt az oldalt? Mit kell és hova írni? Kétségbe vagyok esve, és sűrgős lenne..
    Előre is köszönöm!
    Eda xx

    VálaszTörlés
  50. Valaki tudna segíteni? Beillesztettem a kódot (EZÚTTAL IS SZERETNÉK SZÓLNI, HOGY VITTEM A MÁSODIKAT, DE VÁLTOTTAM SZÍNT MEG BETŰSTÍLUST) minden oké vele, kivéve, hogy ha rákattintok, nem adja be az adott oldalt. Azt hogy kell megcsinálni, hogy ha rákattintok pl. a "szereplők" menüre, akkor beadja azt az oldalt? Mit kell és hova írni? Kétségbe vagyok esve, és sűrgős lenne..
    Előre is köszönöm!
    Eda xx

    VálaszTörlés
  51. Szia! Vittem a másodikat, ha nem gond:) Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    Elvittem a második kódot, az oldalad fel is tüntettem az információk modulban.
    Puszi. Brooklyn C. Aleck x

    VálaszTörlés
  53. Szia! Elvittem a második kódot és kiraktalak forrásnak Köszi a segítséget a kóddal! Szuper, hogy fenn hagytad az oldalt! :)

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    Vittem az elsőt és kicsit átkódoltam. Köszi!

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    Vittem a másodikat, és még pár munkádat.
    Nagyon jók. :)

    VálaszTörlés
  56. Vittem a másidokat! :3
    http://thievesandcrystals.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  57. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés