2017. május 14.

Letölthető sablon

Próba jelleggel csináltam ilyet is. Ezek nagyon kis egyszerűek, szerintem egy totális kezdőnek sem okoz gondot a színeket, hátteret stb. átírni benne, ha esetleg a jelenlegi nem lenne jó. A fejlécekre nem írtam címet, de ha valaki szeretné segítek abban is :)

Szemléltetésnek csináltam egy próba blogot és oda töltöttem fel, én egy Harry Potter részletet tettem ki formázás nélkül, de ha ti a bejegyzésekkor más betűtípust vagy méretet használtok, akkor lehetnek eltérések. Nekem mániám, hogy minden sorkizárt vagy középre igazított legyen, de ezt a text-align résznél tudjátok módosítani! 

Azt, hogy a linkek működnek-e garantálni nem tudom... mivel ötletem sem volt hova tölthetném fel úgy, hogy mások számára is elérhető legyen :D Szóval, ha valami nem stimmel, akkor inkább elküldöm e-mailben.


Tovább a Letöltéshez!



Tovább a Letöltéshez!

4 megjegyzés:

  1. Szia, elvittem a második sablont, nagyon tetszik. Csinálsz majd még ilyeneket? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek :o Engem is érdekelne hogy lesz-e még hasonló alkotásod,vagy esetleg lesz-e rendelhető nálad teljes design c:

    VálaszTörlés
  3. Szia, elvittem az elsőt, ha nem gond. Nagyon-nagyon tetszik, brutálisan jó lett!*-*

    VálaszTörlés
  4. Szia. Az elsőt elvittem. Megnéztem az előttem elvivő már nem használja, csak nehogy gáz legyen vagy valami.

    VálaszTörlés